دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امیر یگانه به نام میباره بارون ...

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امیر یگانه به نام میباره بارون ...

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امیر یگانه به نام میباره بارون ...

 

Download New Music By Amir Yeganeh Called Mibare Baroon

 

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه به نام میباره بارون

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امیر یگانه میباره بارون

من فقط یه بار تو زندگیم از ابرم بالاتر رفتم اولین باری که دستاتو گرفتم
من فقط یه بار تو زندگیم عشقو از ته دل فهمیدم آخرین باری که چشماتو میدیدم

فقط یه بار نفهمیدم کجام ساعتها روت قفل شده بود چشام
منی که هیچ وقت عشقو نمیفهمیدم حالا خیلی تنهام

میباره بارون آروم داغونم حالم بده ببین چی سر این دله بی تو اومده
میباره بارون آروم داغونم حالم بده ببین باز به سر من هوای تو زده
ببین باز به سر من هوای تو زده

شعر آهنگ جدید امیر یگانه میباره بارون

دیگه دیره اون روزا رو هیشکی نمیتونه واسه من برگردونه برگردونه
تمومه اون چیزایی که با تو خاطره شدن همیشه تو ذهنم می مونه می مونه

میباره بارون آروم داغونم حالم بده ببین چی سر این دله بی تو اومده
میباره بارون آروم داغونم حالم بده ببین باز به سر من هوای تو زده
ببین باز به سر من هوای تو زده

 

 


بازدید : 3493 | تاریخ : سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت : 15:52 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: